Systemy energii wiatrowej produkowane są w niewielkim miasteczku Liebenscheid w regionie Westerwald (Niemcy) od jesieni 2008 r. Firma Fuhrländer AG przeprowadziła się do nowego zakładu produkcyjnego i budynku administracyjnego położonych przy lotnisku Siegerland, kilka kilometrów od autostrady BAB 45. Fuhrländer AG jest jedną z ośmiu niezależnych międzynarodowych firm zajmujących się produkcją systemów wiatrowych. Zintegrowane podejście firmy obejmuje nie tylko wytwarzanie produktów przyjaznych dla środowiska, ale również warunki produkcji.

„Działamy w nowoczesnej, wymagającej branży. Dlatego też projekt, wyposażenie i atmosfera w naszych nowych budynkach produkcyjnych i administracyjnych musiała mieć odpowiedni charakter, który zapewniłby odpowiednie środowisko i klimat pracy”.

Joachim Fuhrländer, dyrektor zarządzający w firmie Fuhrländer AG

Kontrakt na wyposażenie biur i hal produkcyjnych, budynku administracyjnego oraz nowego systemu składowania palet i małych części przyznano firmie SSI SCHAEFER.

W nowym budynku administracyjnym firmy Fuhrländer AG 130 stanowisk pracy wyposażono w nowoczesne meble biurowe. Całość projektu została zrealizowana dzięki indywidualnie zaprojektowanym systemom oraz inteligentnej produkcji dostosowanej do potrzeb klienta. W połączeniu z systemami półek i komponentami dostarczonymi dla magazynu hali produkcyjnej powstało kompleksowe rozwiązanie całościowe.

Dla firmy SSI SCHAEFER nie był to typowy projekt. Firma Fuhrländer miała bardzo jasny plan działania i zatrudniła architekta, Rudolfa Sauerlanda, aby wykonał projekty budynków, łącznie z wnętrzami, w sposób spełniający wysokie standardy estetyczne. Firma SSI SCHAEFER miała dostarczyć całość wyposażenia, łącznie z elementami wykonywanymi ręcznie (np. ścianki szafek w pokoju dla gości lub lada i jedna z szafek w recepcji budynku administracyjnego).

Dzięki intensywnej współpracy pomiędzy architektem, klientem i firmą SSI SCHAEFER wyposażenie pomieszczeń zostało starannie zaplanowane i wybrane spośród modeli oferowanych w katalogu firmy SSI SCHAEFER. Komponenty zostały wizualnie zaadoptowane do ogólnego wyglądu budynków zgodnie z planem architekta i w harmonijnym połączeniu z funkcjami użytkowymi.

Planowanie i ustalenia z klientem trwały miesiąc, produkcja – sześć miesięcy, a montaż – tydzień.

„Każde stanowisko pracy zostało wyposażone w takie same, funkcjonalne meble biurowe. Z jednej strony plan zakładał, że pracownicy będą mogli dowolnie kształtować swoje stanowiska pracy. Z drugiej strony jednak świadomie chcieliśmy uniknąć indywidualizacji stanowisk pracy, tak żeby nie odzwierciedlały np. hierarchii w firmie”.

Od zarządu do pracowników segregujących pocztę – wszyscy korzystają z tych samych mebli biurowych firmy SSI SCHAEFER oferujących funkcjonalne rozwiązania dla stanowisk pracy.

Biurka wybrano z systemowej serii Planova 2500. Zastosowano stoły do pracy z okrągłym pulpitem z brzegową jednostką kątową (45 stopni), co pozwala na dołączenie kolejnych elementów. Dodatkowe funkcje (miejsce na drukarkę, elastyczne kanały na przewody czy możliwość poprowadzenia przewodów pod pulpitem) spełniają wymagania dyrektywy UE o bezpieczeństwie pracy i stanowiskach pracy oddzielonych ekranami i oferują szerokie możliwości zastosowania. Rzędy stołów w pięciu mniejszych pomieszczeniach i pokojach konferencyjnych zostały wybrane z serii Plantec/ST17. Specjalna cecha: ukryte gniazdka, które dodatkowo umieszczone są w cofnięciu w biurkach w największej sali konferencyjnej. W zależności od potrzeb może ona pomieścić od 38 do 60 osób. Dodatkowo w suficie zamontowano dwa projektory.

Podsumowanie klienta:

„Projekt i plan jego wdrożenia oraz jakość i wartość wizualna mebli biurowych firmy SSI SCHAEFER sprawiły, że to właśnie im przyznaliśmy kontrakt”.

Pytania i porady
Pytania i porady

Zadzwoń do nas teraz na:

+48 (0)22/665 94 06

Chętnie pomożemy!

Kontakt przez email

  • Konferenztische mit versenkbaren Steckdosen
  • Arbeitsplätze bei Fuhrländer AG
  • Büromöbel von SSI SCHÄFER

Select country

Close