Przez ostatnie dwadzieścia lat oprogramowanie stawało się coraz ważniejszym, kluczowym elementem firmy.

Jest to główny czynnik zarówno w magazynach kontrolowanych ręcznie, jak i automatycznie, a także w komunikacji między pracownikami a firmą.

Dlatego, kilka lat temu SSI SCHAEFER podjęła decyzję, aby stworzyć dział w organizacji serwisu, gdzie wykwalifikowani programiści zapewnialiby wsparcie dla firmy klienta.

Pracownicy dostępni są przez całą dobę i skupiają się wyłącznie na odpowiadaniu na pytania klientów dotyczące oprogramowania.

Zakres usług sięga od zagadnień dotyczących działania systemu, przez rozwiązywanie problemów, aż po wdrażanie do oprogramowania nowych procesów biznesowych.

Aktualizacja istniejących systemów do nowych wersji, aby firma był nowoczesna technologicznie to usługa, którą także zapewniamy według potrzeb naszych stałych klientów.

Dodatkowo zapewniamy wsparcie w zakresie integracji z działającymi systemami, takimi jak bazy danych, systemy operacyjne, czy interfejsy z systemami stron trzecich, aby najważniejszy cel – łatwa dostępność firmy – został osiągnięty.

  • Wykwalifikowani serwisanci są dostępni przez całą dobę
  • Lokalne zespoły serwisowe są dostępne na całym świecie
  • Pracownicy, wyszkoleni w zakresie języka i kultury naszych klientów
  • Połączenie sieciowe naszego wsparcia ds. oprogramowania z zespołami rozwoju SSI SCHAEFER z innych działów (np. komponentów mechanicznych).
  • Integracja z innymi producentami systemów bazodanowych i operacyjnyh
  • Integracja systemów klientów do sieci wsparcia SSI SCHAEFER w celu zapewnienia usług pomocy online.

Pytania i porady
Pytania i porady

Zadzwoń do nas teraz na:

+48 (0)22/665 94 06

Chętnie pomożemy!

Kontakt przez email

Pobierz broszury
Pobierz broszury
Referencje z różnych sektorów

Select country

Close