W mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia błędu w zakładzie klienta lub systemie SSI SCHAEFER, nasz serwis jest dostępny 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Przez telefon można wstępnie porozmawiać z naszymi wykwalifikowanymi inżynierami i menedżerami produktów, oni zapewnią szczegółową radę.

 

Dzięki bezpośredniemu połączeniu przez VPN, nasi eksperci zdalnie wykrywają możliwe problemy. Jeżeli okaże się, że inżynier musi przyjechać do zakładu, zostanie on tam skierowany w ściśle określonych etapach. Krótki czas reakcji jest gwarantowany przez SSI SCHAEFER.

Dodatkowo nasza prewencyjna konserwacja IT zapewnia przede wszystkim, że błędy nie wystąpią: systemy są nieustannie monitorowane, jeżeli krytyczne parametry pracy zostaną przekroczone inżynier jest bezzwłocznie o tym informowany. Wykorzystując odpowiednie statystyki i raporty otrzymujemy szczegółowy pogląd dla klienta i ułatwiamy wysoki poziom wykrywalności.

Pytania i porady
Pytania i porady

Zadzwoń do nas teraz na:

+48 (0)22/665 94 06

Chętnie pomożemy!

Kontakt przez email

Pobierz broszury
Pobierz broszury
Referencje z różnych sektorów

Select country

Close